آیا می دانید افرادی که دارای اختلالات و مشکلات جنسی هستند، از عزت نفس جنسی اندک برخوردارند؟

به بیان ساده، عزت نفس جنسی به این معناست که چه احساسات، افکار و رفتارهایی در زمینه جنسی دارید. آیا می توانید با احساسات و رفتار جنسی خود ارتباط برقرار کنید؟ آیا از عملکرد جنسی خود رضایت دارید؟ آیا زندگی لذت بخش و رضایت بخش جنسی را تجربه می کنید؟ یکی از مفاهیم که در جلسات مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی و نیز آموزش جنسی مورد ارزیابی و بهبود قرار می گیرد، غزت نفس جنسی است. مشاوره جنسی به شما کمک می کند بتوانید جذابیت خود را در رابطه افزایش داده و بر مهارت خود در رابطه جنسی بیفزایید. اگر صرفا در این زمینه نیاز به تقویت رابطه خود دارید و از مشکل خاص دیگری در رابطه رنج نمی برید، توصیه ما به شما استفاده از دوره کوتاه عزت نفس جنسی (به جای مشاوره جنسی) می باشد.

فایل ویدئویی معرفی محصول عزت نفس جنسی

video
play-sharp-fill

عزت نفس جنسی دارای ابعاد مختلفی چون مهارت و تجربه” یعنی توانایی لذت بردن از شریک جنسی خود،  “جذابیت” یعنی باور داشتن به زیبایی و جذابیت خود، و “کنترل” یعنی توانایی مدیریت افکار و رفتارجنسی می باشد. در این دوره به تک تک این ابعاد پرداخته شده و راهکارهای افزایش جذابیت و نیز مهارت های لازم به شما آموزش داده می شود.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.