آیا تجربه یک رابطه بی نظیر را درسرمی پرورانید اما با ساز و کار آن آشنا نیستید؟

ما شما را در این مسیر راهنمایی و همراهی می کنیم.

چه عاملی در جذابیت فرد به سمت جنس مخالف نقش اساسی دارد؟

در زندگی تخصصی خود به کرات دیده ام زنانی که نه تنها جراحی های زیادی بر روی صورت و بدن بلکه روی اندام جنسی خود انجام می دهند تا بتوانند جذاب باشند، جذاب دیده شوند و در میان دوستان و بقیه عالی جلوه کنند. من از جراحی های متعدد و آرایش غلیظ صحبت می کنم. خودسازی های که جنبه بیرونی دارد، جنبه ظاهری دارد و این افراد را برای دقایقی و ساعاتی زیبا می کند. آیا با آرایش غلیظ و جراحی های متعدد، عزت نفس آسیب دیده شده این افراد بر می گردد؟ آیا خلا درونی که تجربه می کنند جبران می شود. مسلما اینطور نیست.

ممکن است شما از این گروه افراد نباشید اما دوست دارید که جذاب باشید و جذاب دیده شوید. این حق شماست که بخواهید جذاب و زیبا باشید، چون انسان زیبایی را دوست دارد. به این منظور دوره ای تهیه شده است تا بتواند مباحث فراتر از جذابیت را به صورت عینی، کاربردی و ساده ارائه کند.

 

video
play-sharp-fill

 

ضروری است قبل از شروع زندگی زوجی درزمینه چگونگی برقراری ارتباط با دیگران و نیز چگونگی تعامل در بستر زندگی زوجی آموزش ببینند. برای این مهم، لازم هست هر کدام از زوجین ابتدا خود را بشناسد و با ادبیات اولیه حاکم بر روابط آشنا شود تا بتواند از عهده رابطه زوجی برآید. این آموزش می تواند در جلسات مشاوره قبل از ازدواج / مشاوره ازدواج اتفاق افتد و یا می تواند به صورت آموزش فردی و مستقل صورت گیرد. دوره “فراتر از جذابیت” این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید ابتدا به ساکن، خود را بشناسید و با ادبیات اولیه رابطه بین-فردی آشنا شوید.

محصول فراتر از جذابیت درباره مفاهیم درونی و کار بر روی ابعاد غیرعینی با بیانی شیوا صحبت می کند. مفاهیمی که گاها ممکن است به نظر بدیهی برسد اما کمتر در زندگی مان سراغ داریم و در نهایت تعجب می کنیم چرا آنچه خواستار آن بوده ایم اتفاق نیفتاده است.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill

چنانچه تمایل دارید:

  • جذاب باشید و همه جا صحبت از شما باشد و در میان جمع بدرخشید.
  • بر روی خود- به عنوان مهمترین عامل در زندگی تان- سرمایه گذاری مادام العمر داشته باشید.
  • رابطه ای رمانتیک و عاشقانه برای خود رقم بزنید.

محصول ” فراتر از جذابیت” را تهیه و استفاده نمائید.

دوستانی که تا آخر آبان این بسته را خریداری کنند می توانند از یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوند.

برای رزرو وقت مشاوره، کافیست بعد از خرید محصول با شماره تلفن 021-88278900 تماس گرفته و وقت ویزیت آنلاین خود را قطعی نمایید.

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.