به راحتی وقت مشاوره بگیرید

در هر مرحله از زندگی احساس کردی به کسی نیاز داری که حرفهایت را بشنود، درک ات کند، تو را بپذیرد و بدون هرگونه سرزنشی، راهنمایت باشد، بدان ما در کنارت هستیم!

مشاوره حرفه‌ای و تخصصی
بازگشت وجه در صورت نارضایتی
آموزش آنلاین و آفلاین
احترام به انتخاب شما

مشاوره قبل ازدواج

مزیت مشاوره قبل از ازدواج
آیا به فکر یافتن نیمه گمشده خود هستید؟
عوامل موثر در جذابیت فرد به سمت جنس مخالف
زندانیان باور در امر ازدواج

آیا در پی یک رابطه زوجی صمیمانه هستید؟

آیا به کیفیت زندگی جنسی خود افتخار می کنید؟ آیا یک رابطه جنسی عاشقانه و رضایتمندانه را درسرمی پرورانید؟

یا

به خاطر عدم رضایت جنسی، خود و همسرتان را سرزنش کرده و احساس گناه می کنید؟

چنانچه خواهان مشاوره جنسی آنلاین و غیرحضوری هستید، این مقاله را تا پایان دنبال کنید

آیا به تشکیل یک رابطه عاشقانه و رمانتیک فکر می کنید و خود را در مقابل سوالات بی جواب می بینید؟

ازدواج یکی از مهم ترین و پراسترس ترین اتفاقات زندگی فرد است که نیاز به دقت زیادی را طلب می کند. مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج می تواند در انتخاب درست بسیاری از دختران و پسران نقش داشته باشد. اگر چه، در نسل های گذشته ازدواج بدون آشنایی قبلی و بدون انجام مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج صورت می گرفت، دنیای امروزه دستخوش تغییر بسیار شده، به طوری که دختران و پسران زیادی قبل از تصمیم برای ازدواج و تصمیم قطعی در این زمینه، از مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج سود می برند. مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج توسط  متخصص و درمانگری انجام می شود که دارای نحصیلات و تجربه مناسب در این زمینه است. در جلسات مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج به همخوانی، شباهت ها و تفاوت های هر کدام از زوجین در ابعاد مختلف (سن، تحصیلات، اقتصادی، علائق، جنسی و…) پرداخته می شود. در برخی از موارد لازم هست این همخوانی و ارزیابی تفاوت ها به وسیله تست های خاصی در جلسات مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج مورد ارزیابی قرار گیرد. این جلسات به فرد و زوج کمک می کند تا به شناخت نسبی از خود و از یکدیگر برسند و بتوانند بهترین نتیجه را ار مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج کسب کنند.

مزیت مشاوره قبل از ازدواج نسبت به مشاوره بعد از ازدواج چیست؟

مشاوره قبل از ازدواج دارای مزیت های بسیاری نسبت به مشاوره بعد از ازدواج می باشد. در مشاوره بعد از ازدواج، افراد تصمیم نهایی خود را گرفته و وارد زندگی زوجی خود شده اند. امکان انتخاب و تصمیم گیری عاقلانه در فرآیند مشاوره بعد از ازدواج، از طرفین سلب می شود و نمی توانند از مشاوره خود بهترین نتیجه ممکن را داشته باشند. اگر چه مشاوره بعد از ازدواج نیز دارای راهبرهای مخصوص به خود می باشد و هر زوج بسته به شرایطی که در آن قرار دارد، مشاوره منحصر به خود را دریافت می کند. به عنوان مثال، اگر بعد از ازدواج، زوجین دچار تعارضاتی در زمینه مسائل خانوادگی شوند، مشاوره بعد از ازدواج به حفظ رابطه زوج و در عین حال به حل تعارض آنها می پردازد. البته این به این معنی نیست که مشاوره بعد از ازدواج به هر قیمت در جهت حفظ خانواده تلاش می کند. به عبارتی، در مشاوره قبل ازدواج می توان از برخی از تعارضات، قبل از وقوع آگاه شد، آنها را شناخت و آگاهانه تصمیم گرفت اما در مشاوره بعد از ازدواج این امکان یا وجود ندارد یا به میزان کمتری در دسترس می باشد.

آیا به فکر یافتن نیمه گمشده خود هستید؟

انسان به گونه ای خلق شده است که تمایل به زندگی اجتماعی دارد. تمایل دارد بتواند با دیگران ارتباط برقرار کرده و با آنان تعامل کند. یکی از اصلی ترین سبک های تعامل، برقراری ارتباط با جنس مخالف جهت شناخت بیشتر، رابطه پایدار و ازدواج است.

سابقه کار تحقیقاتی بزرگ بر روی دختران جوان در دوره قبل ازدواج، امکان مصاحبت و شنیدن صحبتهای آنان را برای من (دکتر اعظم رحمانی) فراهم کرد. توانستم دریابم در هر تعاملی که دختران با پسران برقرار می کنند، به دنبال شناخت بیشتر و با هدف ازدواج هستند. بعد از گذر از سن نوجوانی و برطرف کردن کنجکاوی های این دوران، دختران به دنبال نیمه گمشده خود در تعامل با جنس مخالف بودند. دختران به میزان بیشتر با هدف آشنایی جهت ازدواج وارد رابطه می شوند، این در حالی است که پسران، ابتدا به ساکن به میزان کمتری با هدف آشنایی جهت ازدواج وارد رابطه می شوند. علیرغم این تفاوت ها، بعد از ورود به رابطه، چنانچه پسران دریابند که طرف مقابل می تواند فرد خوبی برای ازدواج باشد، معمولا پیشنهاد ازدواج را مطرح می کنند هرچند در ابتدای رابطه، تمایل به ازدواج نداشته باشند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور باشم یا چطور رفتار کنم که بتوانم فرد مناسبی برای ازدواج باشم؟ چه کارهایی باید انجام دهم تا بتوانم آمادگی لازم برای ازدواج را کسب کنم؟ مگر ازدواج نیز آمادگی خاصی لازم دارد؟!

ما با ارائه مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج در قالب بسته های آموزشی تلاش نموده ایم این آمادگی را در بستر علمی و تخصصی به شما ارائه دهیم. مباحثی که در این دوره مطرح شده است را می توانید در فایل ویدئویی زیر مشاهده کنید.

video
play-sharp-fill

مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج می تواند به اشکال مختلف اتفاق افتد. برخی ترجیح می دهند این مشاوره را به صورت حضوری دریافت کنند و بعضی دیگر تمایل بیشتری به مشاوره غیرحضوری دارند. دسته دیگری از افراد ترجیح می دهند در غالب آموزش و دریافت اطلاعات علمی و معتبر بتوانند سطح سواد علمی خود را در این زمینه ارتقا دهند. محصول گام های عملی یافتن نیمه گم شده، شما را در یافتن فرد دلخواه و ایجاد رابطه عاشقانه و پایدار کمک می کند.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

 

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill

چنانچه تمایل دارید:

  • انتخاب درستی داشته باشید و یک عمر از دستاوردهای این انتخاب لذت ببرید.
  • ابعاد وجودی تان و خواسته های مرتبط با ازدواج را در خودتان شناسایی کنید.
  • رابطه ای پایدار و عاشقانه برای خود رقم بزنید.

محصول ” گام های عملی یافتن نیمه گم شده” را تهیه و استفاده نمائید.

دوستانی که تا آخربهمن این بسته را خریداری کنند می توانند از یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوند.

برای رزرو وقت مشاوره، کافیست بعد از خرید محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و وقت ویزیت آنلاین خود را قطعی نمایید.

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.

برای دریافت دوره، کلیک کنید

آیا تاکنون به این نکته فکر کرده اید که عامل اصلی در نداشتن رابطه دلخواهتان، باورهایی است که مثل زندان شما را احاطه کرده است و در هر زمان برای شما تصمیم گیری می کند؟!

باورهاى مرکزى شما دارای پیامدهای بزرگی بر بخشهای مختلف زندگی تان است. این باورها بر ارتباطات، انتخاب افرادی که وارد زندگی تان می شود، رابطه های که خاتمه می دهید و… اثر می گذارند. پیامدهای باورهای مرکزی در حوزه ارتباطات به طور ملموس تری دیده می شود. این باورها به راستی می توانند یک دوستی عاشقانه، ازدواج یا یک خانواده را ایجاد کنند یا آن را از هم بپاشند.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که خود شما ممکن است در زمینه ازدواج، جنس مخالف، رابطه صمیمی و … دارای افکار، باور و نگرش هایی باشید که بتواند روابط شما را به میزان زیاد تحت تاثیر قرار دهد؟ آیا هیچگاه باورها و نگرش های خود را درمعرض آزمایش قرار داده اید؟

دوره “باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده” درمورد ساز و کار باورهایتان در ضمیرناخودآگاه با شما سخن می گوید. اینکه چطور این باورها رمزگذاری شده و در گوشه گوشه ضمیرناخودآگاهتان فولدربندی شده و در زمان تصمیم گیری و عمل، به طور ناخواسته ران می شوند!

فایل ویدئویی معرفی محصول باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده

video
play-sharp-fill

چنانچه تمایل دارید:

  • بدانید باورها، نگرش ها و افکارتان چطور بر روابط و زندگی شما حکمفرمایی می کنند.
  • راهکارهایی جهت کشف باورهای خود درزمینه ارتباطات خود داشته باشید.
  • راهکارهایی جهت تغییر نگرش و تعدیل باورهای خود در اختیار داشته باشید.
  • بتوانید رابطه ای جذاب و عاشقانه برای خود رقم بزنید.

محصول “ باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده” را تهیه و استفاده نمائید.

ارزش واقعی این محصول بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما می پردازید. این بسته آموزشی دارای یک جلسه مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی رایگان آنلاین 45 دقیقه ای می باشد که خود دارای ارزش بسیاری می باشد. لازم به ذکر است چنانچه نیازمند مشاوره جنسی درزمینه اختلالات جنسی هستید، نیاز به گرفتن وقت مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی خواهید داشت.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill
 

 

دوستانی که تا آخر بهمن این بسته را خریداری کنند می توانند از یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوند.

برای رزرو وقت مشاوره، کافیست بعد از خرید محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و وقت ویزیت آنلاین خود را قطعی نمایید.

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.

برای دریافت دوره، کلیک کنید

چرا علیرغم تمایل ام نمی توانم ازدواج کنم؟
رابطه جنسی قبل ازدواج: بلی یا خیر؟!
تناسب جنسی قبل از ازدواج
چرا مشاوره قبل از ازدواج اهمیت دارد؟

چرا علیرغم تمایل ام نمی توانم ازدواج کنم؟

شاید به نظرتان بیاید که سوالات این چنینی صرفا مخصوص دحتران است و برای پسران مصداق ندارد و فکر کنید که پسران هر زمان که بخواهند می توانند ازدواج کنند! اما شواهد گویای این هست که این سوال منحصر به دختران نیست و آقایان نیز ممکن است علیرغم تمایل خود نتوانند ازدواج کنند.

دوره تک جلسه ای و کوتاه “چرا علیرغم تمایل ام نمی توانم ازدواج کنم” با هدف پاسخگویی به این سوال طراحی شده است. چنانچه تمایل به  مشاهده قسمت هایی از این دوره کوتاه دارید می توانید از طریق لینک زیر آن را مشاهده نمائید.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

video
play-sharp-fill

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.

برای دریافت دوره، کلیک کنید

رابطه جنسی قبل ازدواج: بلی یا خیر؟!

رابطه جنسی قبل از ازدواج نه تنها در ایران بلکه در جهان یک چالش به حساب می آید. این روابط در بستر ایران پیچیده تر می باشد چرا که روابط قبل ازدواج از نظر عرفی و مذهبی پذیرفته شده نیست اما شواهد علمی گویای این هست که درصد قابل توجهی از نوجوانان و جوانان مبادرت به دوستی با جنس مخالف کرده و درجات و اشکالی از رابطه جنسی را تجربه می کنند. این در حالی است که در ایران هیچ گونه آموزش رسمی و غیررسمی به دختران و پسران مجرد ارائه نمی شود. عدم ارائه آموزش، پنهانی بودن روابط و فقدان منبع اطلاعاتی و خدماتی در این زمینه، روابط جنسی قبل ازدواج را در ایران به یک چالش اساسی تبدیل کرده است.

در ایران، جوانان در دوران قبل ازدواج با سوالات بی جواب و پیامدهای ناگوار جسمی و روانشناختی در زمینه رابطه جنسی قبل ازدواج مواجه هستند. دوره کوتاه و تک جلسه ای رابطه جنسی قبل ازدواج، به سوالات بی جواب جوانان (به خصوص دختران) بر اساس تجارب آنان در یک مطالعه بزرگ میدانی پاسخ می گوید.

فایل ویدئویی معرفی محصول رابطه جنسی قبل از ازدواج

video
play-sharp-fill

 

چنانچه تمایل به  مشاهده قسمت هایی از این دوره کوتاه دارید می توانید از طریق لینک زیر آن را مشاهده نمائید.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

 

video
play-sharp-fill

 

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.

برای دریافت دوره، کلیک کنید

اگر رابطه جنسی برقرار نکنم، طرف مقابلم رو چطور از نظر جنسی بشناسم؟

سوالی که به کرات در تعامل با جوانان پرسیده می شود این هست که درصورت عدم برقراری رابطه جنسی، من نمی توانم طرف مقابلم را بشناسم و در زمینه سلامت جنسی او اطمینان حاصل کنم. یا اینکه از کجا بدانم که او نیز علائق و ترجیحات جنسی مشابه من دارد؟ برای پاسخ به این دغدغه، دوره کوتاه و تک جلسه ای “تناسب جنسی قبل از ازدواج” طراحی شده است.

فایل ویدئویی معرفی محصول تناسب جنسی قبل از ازدواج

 

video
play-sharp-fill

 

آیا در جلسه مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج ، ارزیابی جنسی نیز انجام می شود؟

در مشاوره قبل از ازدواج یا مشاوره ازدواج درمورد ابعاد مختلف زندگی، انتظارات، تفاوتها و تشابهات بین زوج اشاره می شود. یکی از این ابعاد که در مراحل نهایی مورد ارزیابی قرار می گیرد، ارزیابی تناسب جنسی است. چنانچه گرفتن مشاوره و صحبت در این زمینه برایتان راحت نیست و ترجیح می دهید در این زمینه آموزش غیرحضوری دریافت کنید، دوره تک جلسه ای و فوق العاده “تناسب جنسی قبل ازدواج” برای شما مناسب است.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

 

video
play-sharp-fill

 

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.

برای دریافت دوره، کلیک کنید

چرا مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج اهمیت دارد؟

ازدواج یکی از مهمترین و پراسترس ترین اتفاقات زندگی هر فرد محسوب می شود. یکی از دلایل اهمیت مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج به همین امر برمی گردد. بسیاری از دختران و پسران نمی دانند در این موقعیت چکار کنند و قادر نیستند با چالش های این مرحله دست و پنجه نرم کنند. مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج شرایطی را فراهم می کند تا افراد بتوانند خود و طرف مقایل را بهتر بشناسند و بهترین نتایج را از مشاوره قبل از ازدواج داشته باشند. از افراد خواسته می شود خواسته ها و انتظارات خود را در ابعاد مختلف زندگی با یکدیگر در میان بگذارند. این بیان خواسته ها و توقعات، منحصر به جلسات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج نیست، بلکه آنها یاد می گیرند در کل این دوارن سعی کنند بی پرده و بدون درنظر گرفتن ملاحظات خاص، خواسته های خود را مطرح کنند. کمکی که درمانگر به افراد در جلسه مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج ارائه می دهد این است که شرایطی را ایجاد می کند که افراد بتوانند خواسته های خود را به یکدیگر نزدیک کنند یا اینکه بدانند و آگاه باشند که در چه زمینه هایی با یکدیگر تفاوت زیاد دارند و ممکن است نتوانند به توافق زیادی دست یابند.

در جلسات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج درمورد چه مباحثی صحبت می شود؟

کاری که مشاور در جلسه مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج انجام می دهد این است که تاثیرات زندگی آینده زوج را مورد تحلیل قرار می دهد و باورهای نادرست و انتظارات آنها را مورد ارزیابی قرار می دهد. ممکن است دختر از رمان های عاشقانه ای که در دوران نوجوانی می خوانده این برداشت را داشته باشد که اگر عشق، بین دو نفر وجود داشته باشد، هیچ چیز دیگر مهم نیست و همه مشکلات حل می شود. اما درواقع، این چنین نیست. در جلسات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج بر این مهم تاکید می شود که عشق واقعی چه مشخصاتی دارد و عشق اگر چه لازم هست اما کافی نمی باشد.

مبحث دیگری که در جلسات مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج مطرح می شود، درمورد برنامه ها و اهداف آتی زوجین، چگونگی و زمان (فرزندآوری، ادامه تحصیل، محل سکونت، ….) انجام هر کدام از آنهاست. همچنین در این زمینه صحبت می شود که آیا زوجین در اهداف و برنامه های آتی چه میزان توافق را می توانند داشته باشند. چنانچه در زمینه ای توافق وجود ندارد، درمورد تکنیک های کسب توافق در جلساتی از  مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج صحبت می شود.

آیا مشاوره بعد از ازدواج نیز لازم می شود؟

اگر از مشاوره قبل از ازدواج بهره نبرده اید، دنیا به آخر نرسیده و راهکارهای دیگری نیز وجود دارد. اگر زمانی از رابطه تان می گذرد و حال رابطه تان خوب هست! بسیار هم عالی. به همین منوال ادامه دهید، اما چنانچه رابطه تان حال خوبی ندارد می توانید از مشاوره بعد از زادواج بهره مند شوید. مشاوره بعد از ازدواج درموراد خیانت ها، تعارضات زناشویی، مشکلات جنسی و … می تواند کمک کننده باشد. مشاوره بعد از ازدواج به بهبود رابطه زوجین، کاهش و حل تعارضات با استفاده از تکنیک های مختلف می پردازد. چنانچه با مشاوره بعد از ازدواج سعی در تغییر همسرتان دارید، کاملا در اشتباه هستید چرا که کسی که قرار هست تغییر کند خود شمائید نه دیگران. چنانچه با همسرتان از نظر مسائل کوچک و پیش پا افتاده دعوا و تعارض دارید، مشاوره بعد از ازدواج به شما کمک می کند، منشا اصلی این تعارضات را شناسیایی کنید.

پرسش و پاسخ

رابطه جنسی مقعدی چطوره؟ به خاطر تمایل و اصرار نامزدم/ دوست پسرم، مجبور به برقراری رابطه جنسی مقعدی می شوم.

منظورتون از چطور دقیق مشخص نیست. اما با توجه به قسمت دوم سوال تون، پاسخ می دهم. رابطه جنسی در ذات خویش امری لذتبخش است و ضروری است که هر رفتار جنسی با رضایت دو طرف صورت گیرد. هنگامی که درصدد برقراری اشکال مختلف رفتار جنسی (دهانی، مقعدی) هستید، طرفین بایست از انجام آن رضایت داشته باشند. درواقع، اگر یکی از طرفین از رفتاری خاص لذت نمی برد، حداقل، نباید درد و رنجی را متحمل شود و با رضایت اولیه اقدام به برقراری رابطه نمایند. رابطه جنسی مقعدی برای اکثریت زنان دردناک و ناخوشایند است. طبق مطالعات، صرفا حدود یک چهارم زنان ممکن است از رابطه جنسی مقعدی لذت ببرند. شما می توانید با همسرتان وارد مذاکره جنسی شوید و احساسات خود را با وی در میان بگذارید. اگر ناراحتی حین یا بعد رابطه حس می کنید یا از نظر روانی دچار تناقضاتی هستید بهتر است با همسر خود در میان بگذارید و با کمک تکنیک حل مساله، در این زمینه به توافق برسید. در جلسات مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی به طور مفصل در این زمینه صحبت می شود. همچنین، رابطه جنسی مقعدی اگر به صورت مکرر انجام شود می تواند عوارضی چون، بی اختیاری ادار و مدفوع و انتقال عفونت را به همراه داشته باشد. بنابراین توصیه می شود جهت پیشگیری از عفونت، از کاندوم استفاده نمائید. اصول چگونگی رسیدن به توافق به طور مختصر در یکی از دانلودهای رایگان و به تفصیل در دوره باورهای جنسی مورد بحث قرار گرفته است. نکته ای که مهم هست این است که چنانچه در رابطه ای هستید که متعهدانه نیست و ممکن است در ماه یا سال آینده به هر علتی در این رابطه نباشید، در رابطه خود حتما از کاندوم استفاده کنید.

من می خوام که همیشه با یه نفر باشم. یعنی همین الان هم اگر با دوست پسرم کات می کنم، باید (با تاکید) با دیگران باشم. من پر از دوست اجتماعی (پسر) ام، ارتباط عاطفی و صمیمی با همشون ندارم اما باید باهاشون حرف بزنم. چون اگر حرف نزنم فکر می کنم اون حمایته نیستش. نمی دونم چکار کنم.

به نظر می رسد که شما از خلا عاطفی رنج می برید. خلائی که نمی توانید آن را پر کنید. به همین دلیل با برقراری رابطه با پسران مختلف می خواهید این خلا عاطفی را پر کنید. این خلا عاطفی با برقراری ارتباطات مکرر پر نمی شود. شما نیاز دارید بر روی خودتان، باورهایتان و بازسازی برنامه ریزی عاطفی تان سرمایه گذاری کنید. قبل از ورود به هر رابطه، باید رابطه با خودتان را بهبود دهید، احساس ارزشمندی را در ردون تان احیا کنید و وارد هر رابطه ای نشوید. دوره فراتر از جذابیت می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.

پسرها همون اول آشنائی دنبال اینند که صمیمی بشند یا پشنهاد رابطه جنسی بدند. یکی نیست به اینا بگه بذار یه خورده بگذره، حداقل یه کم آشنا بشیم بعد چنین پیشنهادی بده. من چکار کنم با این پیشنهادها؟

جرات به خرج دهید و خواسته خود را به طور کاملا شفاف و واضح با طرف مقابل درمیان بگذارید. اینکه تمایل به برقراری رابطه در رابطه کنونی یا در زمان کنونی ندارید و دلایل خود را در این زمینه بیان کنید. این مهارتی است که شما باید کسب کنید نه تنها در این رابطه، بلکه در هر رابطه ای باید قادر باشید خواسته خود را به وضوح بیان کنید. همچنین درمورد چارچوب رابطه ای خود و اینکه چه انتظاراتی از رابطه دارید، در همان جلسه اول صحبت کنید. سخنان طرف مقابل را بشنوید و چنانچه با خواسته ها و نظام ارزشی تان همراستا نبود، جسارت به خرج دهید و در آن رابطه نمانید. شما به دنیا نیامده اید که خواسته های دیگران را در رابطه غیرمتعهدانه برطرف کنید.

مطالب مرتبط