انسان به گونه ای خلق شده است که تمایل به زندگی اجتماعی دارد. تمایل دارد بتواند با دیگران ارتباط برقرار کرده و با آنان تعامل کند. یکی از اصلی ترین سبک های تعامل، برقراری ارتباط با جنس مخالف جهت شناخت بیشتر، رابطه پایدار و ازدواج است.

سابقه کار تحقیقاتی بزرگ بر روی دختران جوان در دوره قبل ازدواج، امکان مصاحبت و شنیدن صحبتهای آنان را برای من (دکتر اعظم رحمانی) فراهم کرد. توانستم دریابم در هر تعاملی که دختران با پسران برقرار می کنند، به دنبال شناخت بیشتر و با هدف ازدواج هستند. بعد از گذر از سن نوجوانی و برطرف کردن کنجکاوی های این دوران، دختران به دنبال نیمه گمشده خود در تعامل با جنس مخالف بودند. دختران به میزان بیشتر با هدف آشنایی جهت ازدواج وارد رابطه می شوند، این در حالی است که پسران، ابتدا به ساکن به میزان کمتری با هدف آشنایی جهت ازدواج وارد رابطه می شوند. علیرغم این تفاوت ها، بعد از ورود به رابطه، چنانچه پسران دریابند که طرف مقابل می تواند فرد خوبی برای ازدواج باشد، معمولا پیشنهاد ازدواج را مطرح می کنند هرچند در ابتدای رابطه، تمایل به ازدواج نداشته باشند.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چطور باشم یا چطور رفتار کنم که بتوانم فرد مناسبی برای ازدواج باشم؟ چه کارهایی باید انجام دهم تا بتوانم آمادگی لازم برای ازدواج را کسب کنم؟ مگر ازدواج نیز آمادگی خاصی لازم دارد؟!

ما با ارائه مشاوره ازدواج/مشاوره قبل از ازدواج در قالب بسته های آموزشی تلاش نموده ایم این آمادگی را در بستر علمی و تخصصی به شما ارائه دهیم. مباحثی که در این دوره مطرح شده است را می توانید در فایل ویدئویی زیر مشاهده کنید.

video
play-sharp-fill

مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره ازدواج می تواند به اشکال مختلف اتفاق افتد. برخی ترجیح می دهند این مشاوره را به صورت حضوری دریافت کنند و بعضی دیگر تمایل بیشتری به مشاوره غیرحضوری دارند. دسته دیگری از افراد ترجیح می دهند در غالب آموزش و دریافت اطلاعات علمی و معتبر بتوانند سطح سواد علمی خود را در این زمینه ارتقا دهند. محصول گام های عملی یافتن نیمه گم شده، شما را در یافتن فرد دلخواه و ایجاد رابطه عاشقانه و پایدار کمک می کند.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

 

video
play-sharp-fill

video
play-sharp-fill

چنانچه تمایل دارید:

  • انتخاب درستی داشته باشید و یک عمر از دستاوردهای این انتخاب لذت ببرید.
  • ابعاد وجودی تان و خواسته های مرتبط با ازدواج را در خودتان شناسایی کنید.
  • رابطه ای پایدار و عاشقانه برای خود رقم بزنید.

محصول ” گام های عملی یافتن نیمه گم شده” را تهیه و استفاده نمائید.

دوستانی که این بسته را خریداری کنند می توانند از یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوند.

برای رزرو وقت مشاوره، کافیست بعد از خرید محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و وقت ویزیت آنلاین خود را قطعی نمایید.

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.