آیا تاکنون به این نکته فکر کرده اید که عامل اصلی در نداشتن رابطه دلخواهتان، باورهایی است که مثل زندان شما را احاطه کرده است و در هر زمان برای شما تصمیم گیری می کند؟!

باورهاى مرکزى شما دارای پیامدهای بزرگی بر بخشهای مختلف زندگی تان است. این باورها بر ارتباطات، انتخاب افرادی که وارد زندگی تان می شود، رابطه های که خاتمه می دهید و… اثر می گذارند. پیامدهای باورهای مرکزی در حوزه ارتباطات به طور ملموس تری دیده می شود. این باورها به راستی می توانند یک دوستی عاشقانه، ازدواج یا یک خانواده را ایجاد کنند یا آن را از هم بپاشند.

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که خود شما ممکن است در زمینه ازدواج، جنس مخالف، رابطه صمیمی و … دارای افکار، باور و نگرش هایی باشید که بتواند روابط شما را به میزان زیاد تحت تاثیر قرار دهد؟ آیا هیچگاه باورها و نگرش های خود را درمعرض آزمایش قرار داده اید؟

دوره “باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده” درمورد ساز و کار باورهایتان در ضمیرناخودآگاه با شما سخن می گوید. اینکه چطور این باورها رمزگذاری شده و در گوشه گوشه ضمیرناخودآگاهتان فولدربندی شده و در زمان تصمیم گیری و عمل، به طور ناخواسته ران می شوند!

فایل ویدئویی معرفی محصول باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده

video
play-sharp-fill

چنانچه تمایل دارید:

  • بدانید باورها، نگرش ها و افکارتان چطور بر روابط و زندگی شما حکمفرمایی می کنند.
  • راهکارهایی جهت کشف باورهای خود درزمینه ارتباطات خود داشته باشید.
  • راهکارهایی جهت تغییر نگرش و تعدیل باورهای خود در اختیار داشته باشید.
  • بتوانید رابطه ای جذاب و عاشقانه برای خود رقم بزنید.

محصول “ باور: هسته مرکزی یافتن نیمه گم شده” را تهیه و استفاده نمائید.

ارزش واقعی این محصول بسیار بیشتر از آن چیزی است که شما می پردازید. این بسته آموزشی دارای یک جلسه مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی رایگان آنلاین 45 دقیقه ای می باشد که خود دارای ارزش بسیاری می باشد. لازم به ذکر است چنانچه نیازمند مشاوره جنسی درزمینه اختلالات جنسی هستید، نیاز به گرفتن وقت مشاوره جنسی و مشاوره زناشویی خواهید داشت.

قسمتی از این محصول را می توانید در قسمت بعد ببینید

video
play-sharp-fill

 

video
play-sharp-fill

 

video
play-sharp-fill
 

 

دوستانی که تا آخر خرداد این بسته را خریداری کنند می توانند از یک جلسه مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوند.

برای رزرو وقت مشاوره، کافیست بعد از خرید محصول با پشتیبانی سایت تماس گرفته و وقت ویزیت آنلاین خود را قطعی نمایید.

پیشنهاد می کنیم این فرصت ویژه را از دست ندهید

برای قطعی کردن خرید خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید. پس از تکمیل تراکنش می توانید محصول خریداری شده خود را به آسانی دانلود نموده و از آموزش های ارزشمند آن لذت ببرید.